Garantinis aptarnavimas

  • Visi OLEGMOBIL.LT parduodami telefonai yra skirti Europos regionui, todėl visiems telefonams taikomi gamintojų nustatyti garantiniai terminai ir reikalavimai. Visiems telefonams yra taikomas 24 mėn. garantinis laikotarpis, jeigu pats gamintojas nenumato kitaip (Apple gaminiams suteikiama 12 mėn. garantija). Kartu su mobiliaisiais telefonais komplektuojamiems priedams (ausinėms, baterijoms, įkrovikliams ir kt.), kiekvienas gamintojas nustato skirtingą garantinį laikotarpį:
    Nokia priedams suteikiama 6 mėnesių garantija (Integruotoms baterijoms suteikiama 12 mėn. garantija)
    Nokia atminties kortelėms – 3 mėnesių garantija.
    Nokia bevielei laisvų rankų ir automobilinei įrangai taikomas 12 mėnesių garantinis aptarnavimas.
    Sony priedams garantija suteikiama 12 mėnesių.
    Motorola priedams taikoma 12 mėnesių garantija.
    Samsung priedams taikomas 12 mėn. garantinis aptarnavimas.
    LG priedams, kurie yra komplektuojami kartu su telefonu, garantinis aptarnavimas yra taikomas 6 mėnesius. Atskirai įsigytiems šio gamintojo telefono priedams ir aksesuarams garantinis aptarnavimas netaikomas.
    HTC priedams suteikiama 12 mėn. garantija. Jei baterija yra integruota į telefoną - taikomas 24 mėn. garantinis aptarnavimas.
    Garantinį remontą atlieką MTTC (UAB „Mobiliųjų Telefonų Techninis Centras") remonto centrai, susisiekti su jais galima telefonu 8700 70 700, arba el.paštu info@mttc.lt. Garantiniu laikotarpiu, pateikus pirkimą patvirtinantį dokumentą (sąskaitą-faktūrą ar pirkimo čekį) ir garantinę pažymą, remontas atliekamas nemokamai. Garantinio remonto centrus galite rasti šiais adresais:

     

     
    Miestas
    Adresas
    Darbo laikas
     Vilnius  Algirdo g. 25  I-V: 8.00 - 18.00 val.
     Vilnius  Ozo g.18 (p.c. Ozas)  I-VII 10.00 - 22.00 val.
     Kaunas  Kęstučio g.24  I-V: 09.00 - 18.00 val.
     Kaunas  Savanorių pr. 206a  I-V: 10.00 - 19 val., pietų piertrauka 14.00 - 15.00 val.
     Klaipėda  Taikos pr. 35/Paryžiaus komunos g.1  I-V: 09.00 - 18.00 val.
     Klaipėda  Taikos pr.12  I-V: 09.00 - 18.00 val.
     Klaipėda  Taikos pr.61 (PPC Akropolis)  I-V: 10.00 - 19.00 val., VI 10.00 - 17.00 val.
     Šiauliai  Vytauto g.90  I-V: 09.00 - 18.00 val.
     Panevežys  Klaipėdos g.103  I-V: 09.30 - 19.30 val., VI 09.30 - 16.30 val.
     Alytus  S.Dariaus ir S.Girėno g. 6b  I-V: 09.00 - 18.00 val., VI 09.30 - 13.00 val.
     Marijampolė  Kauno g.31  I-V: 09.00 - 18.00 val.


     Gamintojo suteikiama garantija netaikoma:
    - Korpuso dalims, nebent pripažįstamas gamybos brokas;
    - Telefonui ar jo priedams, jeigu prietaiso savininkas nesilaikė vartotojo instrukcijose numatytų sąlygų.
    - Mobiliajam telefonui ar jo priedams, jei jie buvo naudojami ne pagal paskirtį.
    - Telefono aparatui, kuris buvo naudojamas ne su gamintojo atestuotais priedais (tinklo krovikliais, baterijomis, autoįrangomis, kt.).
    - Telefonui ar jo priedams, jei aptikta mechaninių ar cheminių pažeidimų, korozijos, oksidacijos.
    - Telefonų aparatams ar jų priedams, kai gedimas atsiranda dėl gamtos ar kitų veiksnių, nepriklausančių nuo gamintojų (žaibas, trumpas jungimas, kt.).
    - Mobiliajam telefonui, jeigu buvo netinkamai naudojami baterijos ar įkrovimo įrenginiai.
    - Telefonui ar jo priedams, remontuotiems reikiamų gamintojų įgaliojimų neturinčiuose techniniuose priežiūros salonuose.
    - Telefonui ar jo priedams, kai buvo sugadintas, pakeistas, nutrintas telefono aparato IMEI numeris, priedų serijos numeris.
    - Telefonui, jei po kurio laiko sumažėjo jo baterijos talpa ar įkrautos baterijos laikas.
    - Mobiliajam telefonui ar jo priedams dėl savaiminio elementų susidėvėjimo.
    - Programiniams produktams ir informacijai, kurie neteikiami kartu su gaminiu, o savarankiškai nustatomi, saugomi ar kuriami paties vartotojo.
    - Telefonui ar jo priedams jeigu defektą sukėlė konstrukcijos, telefono schemų ar bazinio programinio aprūpinimo pasikeitimas.
    - Mobiliajam telefonui, jei buvo aptikta virusinių programų.
    - Atsiradus gedimams dėl netinkamų eksploatavimo sąlygų.
    Prieš gabenant mobilųjį į garantinį centrą, būtina išsisaugoti visą jame esančią informaciją, kadangi ji gali būti prarasta. Informacijai, esančiai informacijos nešikliuose, garantija netaikoma. Išlaidos dėl duomenų praradimo ar atstatymo nepadengiamos. Visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį centrą ir iš jo, apmoka Pirkėjas. Suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką.